• 11-07-2019 10:59:08
  • 11582

Nevşehir Belediyesi ALO 153 Çağrı Merkezi birimi ile vatandaşların talep, istek, şikâyet ve önerilerini dinlemenin yanı sıra, Belediye Başkanımız RASİM ARI’nın talimatı ile birlikte 7 gün 24 saat aralıksız hizmet verme çalışmaları başlamıştır. Çağrı merkezi birimi, ALO 153 numaralı iletişim hattını arayan vatandaşların talepleri doğrultusunda ilgili müdürlüklerle kısa sürede bağlantı kurularak, hızlı ve kaliteli hizmet anlayışıyla çalışmalarına yön vermektedir.

Nevşehir Belediyesi’nin vatandaşla buluşan sesi olan Çağrı Merkezi, alanında eğitimli ve uzman personellerin görev aldığı, vatandaşlardan gelen her türlü talep, şikâyet ve önerileri kayıt altına alarak vatandaşlara bilgilendirme yapmakta aynı zamanda vatandaşlardan gelen istek, talep ve şikâyetleri ilgili müdürlüklere iletmektedir. Birim; ayrıca müdürlüklerden gelen geri dönüşleri ve olumlu-olumsuz sonuçlanan işlemleri de vatandaşlara ulaştırarak bilgilenmelerini sağlamaktadır.

Vatandaşlarla yapılan tüm görüşmeler, hizmet kalitesi standartları gereğince ve bilgi güvenliği açısından kaydedilmektedir.