Get Adobe Flash player
 

Nevşehir Belediyesi Bir Telefon Kadar Size Yakın

153 (0384-212 6506) ÇAĞRI MERKEZİ ŞİKAYET, İSTEK VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYOR 1 Ağustos 2010 tarihinden itibaren hizmete sunulan Nevşehir Belediyesi 153 (0384-212 6506) Çağrı Merkezi’ni arayan vatandaşlar, Nevşehir Belediyesi’ne her türlü istek ve şikayetler ile önerilerini çok kolay bir şekilde aktarabilme imkanına sahip oluyor. Nevşehir Belediyesi Hizmet Binası’nda 5 kişilik profesyonel bir ekip ile 08.00-24.00 saatleri arasında aralıksız hizmet veren 153 (0384-212 6506) Çağrı Merkezi’nde, vatandaşların öncelikli olarak yaşadıkları sorunları, olumsuzlukları ve belediyeden istek ve şikayetleri  ile önerileri bilgisayar ortamında kayıt altına alınıyor.

153 (0384-212 6506) Çağrı merkezine iletilen istekler ve şikayetler, merkez kanalıyla karşılanarak, iletilen konunun çözümlenmesinde etkin rol oynuyor. 153 (0384-212 6506) Çağrı Merkezi kanalıyla oluşturulan istek, şikayet ve olumsuzlukların çözümü  sağladıktan sonra,  kişiler aranmak suretiyle bilgi aktarımında bulunuluyor.

Vatandaşların istekte bulunması halinde,  içme suyu başta olmak üzere Emlak Vergisi,İlan Reklam Vergisi ve Çevre Temizlik Vergisi gibi vergi borçları, sicil numaraları ile  Nevşehir Belediyesi’nin düzenlediği kültürel ve sanatsal etkinlikler konusunda da bilgilerin aktarıldığı 153 (0384-212 6506) Çağrı Merkezi kanalıyla,  Nevşehir Belediyesi’nin dışında kalan  diğer kurumlar ile de ilgili olarak istek ve şikayetler  iletilebiliyor.

Güler yüzlü ve hızlı hizmet anlayışına göre çalışma yapan Nevşehir Belediyesi 153 (0384-212 6506) Çağrı Merkezi, vatandaşlar ile belediye arasında başarılı bir vizyon projesi olarak hizmet vermeyi sürdürüyor.